Regulamin

REGULAMIN


INFORMACJE O FIRMIE:

Sklep internetowy działający pod adresem www.sklep.qveta.pl prowadzony jest przez firmę:

Gabinet Weterynaryjny „QVETA”

lek. wet. Magdalena Czechowska

ul. Klasztorna 60 lok. U4-U5

52-234 Wrocław

NIP 6272479066

REGON 021740887

 

PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ:

1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu w pełnej jego postaci.

2. Zdjęcia produktów prezentowane na stronie mają charakter poglądowy, a zatem mogą się nieznacznie różnić od oryginału.

3. Zastrzegamy sobie prawo anulowania zamówienia w sytuacji naruszenia warunków niniejszego regulaminu.

4. Zamówienia można składać:

- za pośrednictwem strony www.sklep.qveta.pl 

- telefonicznie pod nr 784276251 – w godzinach 8.00 – 17.00 od poniedziałku do piątku, 9.00 - 13.00 w soboty

5.Informacje o poprawnie złożonym zamówieniu będą wysyłane na podany przez Klienta adres mailowy.

6.Realizacja zamówienia następuje:

- w przypadku płatności w sklepie bądź za pobraniem - po zakończeniu procedury składania zamówienia

- w przypadku płatności za pośrednictwem Pay Pal lub Przelewy 24 – po autoryzacji transakcji

7.Zamówienia nietypowe są każdorazowo ustalane z Klientem telefonicznie bądź drogą mailową.

8. Przesyłki są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

 

POLITYKA CENOWA:

1. Wszystkie ceny w sklepie zawierają odpowiedni dla danego produktu podatek VAT.

2. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen oraz wprowadzania i wycofywania promocji.

3. Wiążąca jest cena towaru obowiązująca w momencie składania zamówienia, dotyczy to zarówno kupującego, jak i sprzedającego.

 

DOSTĘPNOŚĆ TOWARU:

1.W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu (np. opóźnienie dostaw przez dostawców Sklepu), Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji.

Klient ma następujące możliwości:

- częściowa realizacja – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego tylko dostępnych produktów, Sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,

- wydłużenie terminu oczekiwania – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje realizację zamówienia w terminie dłuższym niż przewidziany dla danego zamówienia (o szczegółach terminu realizacji zamówienia Klient zostanie poinformowany mailowo bądź telefonicznie),

- anulowanie zamówienia – wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zwolnienie Sklepu z obowiązku realizacji zamówienia. 2. Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar – Sklep zwróci należność zgodnie z procedurą opisaną w dziale Zwroty i Reklamacje.

 

FAKTURY I PARAGONY:

1. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.

 

CZAS WYSYŁKI, DOSTAWA:

1. Towar dostarczany jest na wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2. Czas realizacji zamówienia to czas kompletowania zamówienia oraz czas dostawy.

3. Zamówienie jest realizowane w przeciągu 24h do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.

4. W przypadku braku danego produktu w magazynie, czas dostawy może się wydłużyć. Taka sytuacja może zaistnieć przy zamówieniach dotyczących towarów sprowadzanych z zagranicy bądź towarów niedostępnych w magazynie. Każdorazowo w takiej sytuacji Klient jest o tym informowany.

5. Informacja o czasie realizacji zamówienia może znajdować się również w opisie stanu produktu.

6.Koszty wysyłki w przypadku zamówień na kwotę większą niż 199 zł pokrywa sklep, nie dotyczy produktów BARF. Przy zamówieniach na kwotę mniejszą niż 199 zł do wartości zamówienia dolicza się koszty przesyłki.

7. Koszty przesyłki naliczane są w zależności od wagi oraz sposobu dostarczenia przesyłki.

 

ZWROTY I REKLAMACJE:

1.Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta, dystrybutora bądź importera, o ile na dany towar jest udzielana gwarancja.

2. Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru.

3. W sytuacji otrzymania wadliwego towaru, Klientowi przysługuje prawo otrzymania tego produktu z usuniętą wadą lub wymiany na nowy egzemplarz, bez wad. W przypadku braku danego towaru Sklep zwraca równowartość ceny zakupu. (O wadzie produktu decydują: producent, dystrybutor, bądź importer.)

4. Po znalezieniu wady produktu prosimy o odesłanie towaru na adres Sklepu wraz z krótkim opisem wady oraz oryginałem dowodu zakupu. Adres Sklepu:

Gabinet Weterynaryjny Qveta

ul. Klasztorna 60 lok U4/U5

52-234 Wrocław

5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku wydłużenia czasu rozpatrywania reklamacji Klient zostanie o tym poinformowany.

6.Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271) Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny , składając w terminie 10 dni od dnia wydania towaru stosowne oświadczenie na piśmie. Decyduje data wysłania oświadczenia. 7. Zwrot zapłaconej kwoty za towar dokonywany jest przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy w terminie do 7 dni od daty dostarczenia towaru na adres Sklepu.

8. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów użytkowania.

9. Ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu oraz bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zakupionego towaru.

10. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

11. Zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta.

12. W przypadku uzasadnionych reklamacji koszty przesyłki pokrywa Sklep.

 

BARF:

1. Złożone zamówienie należy odebrać w godzinach pracy gabinetu (od poniedziałku do piątku w godzinach 16-20, w soboty od  9-13)w przeciągu 3 dni od otrzymania potwierdzenia drogą elektroniczną bądź telefoniczną, o tym że towar jest gotowy do odbioru. Po tym czasie następuje anulowanie zamówienia.

Wszelkie informacje dotyczące zmian godzin pracy zamieszczane są na stronie www.qveta.pl

 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:

1. Składając zamówienie w Sklepie internetowym Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu. Dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji zamówień.

2. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz ich przetwarzanie jest niezbędne do realizacji zamówienia przez Sklep.

3. Wszelkie dane osobowe podane przez Klienta są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

4.Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.

 

ZMIANA REGULAMINU:

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 08.02.2016.

2. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Wszystkie zmiany Regulaminu obowiązują od dnia umieszczenia ich na stronie.

3. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian będą realizowane zgodnie z obowiązującym Regulaminem w dniu składania zamówienia.